Trade Show Customer Service Associate 을 찾습니다.

  • #3901236
    VivianPOL 12.***.13.193 12

    POL Clothing

    Who are we looking to hire:
    역동적인 업무 환경에 원활하게 적응할 수 있는 노력과 근면함, 자기 동기 부여가 높은 사람을 찾습니다. 또한 끊임없이 변화하는 POL Clothing의 목표에 부합하며 모든 업무를 책임감있게 성공적으로 수행할 수 있는 신뢰가능한 지원자를 기다립니다.

    Role/Position to Fill:
    • Trade Show C/S Associate

    Role/Position Requirements and/or Preferences:
    • 국내 출장 (주말 포함) 가능
    • 고객 주문 답변 및 처리 가능
    • 뛰어난 서면 및 구두 영어 커뮤니케이션 능력
    • 1년이상 관련 경력 우대
    • 미국 주요 도시(라스베가스, 아틀란타, 달라스, 뉴욕, 시카고 등) 로의 출장으로 많은 경험을 쌓을수 있는 좋은 기회로 한국인 지원자 (인턴) 도 환영
    • 미국에서 합법적으로 일할 수 있는 신분

    • Must be able to attend domestic trade shows (travel on the weekends)
    • Answer incoming inquiries and processing orders
    • Excellent communication skills
    • 1+ Year of relevant experience – preferred

    Scheduled and Expected Work Hours:
    • This is a full-time position – standard 40 hours per week (8-hour per day basis)
    • Applicant must report on-site in person – 8:00 AM to 4:30 PM (Mon-Fri)
    • This is NOT a remote position
    • Potential for overtime hours (subject to workloads)

    Compensation Package + Employee Benefits:
    • Starting $20 (determined after the interview)
    • 401K (not matched)
    • Paid on-site training
    • Employee referral program
    • Open snack/noodle bar
    • Tue/Thu Company-paid breakfast
    • Friday company-paid lunch

    지원방법: mat@polclothing.com , valeria@polclothing.com