-
Full-Time Office Administration/ Purchasing (Buena Park, CA)
General Purpose:
An exporting company in Buena Park, CA is seeking for full-time office Administration/ Purchasing position.Main Job / Responsibility:
– Answering phone calls & taking messages
– General administrative duties (mailing, faxing, scanning, filing, copying)
– Simple data entry
– Research & price comparison
– Purchasing
– Inventory check & shipping assistanceQualification:
– MUST BE BILINGUAL (English & Korean)
– Must have strong communication skills
– Must be able to multitask & be organized
– Accounting is a plusBenefit:
– Lunch is provided
– Insurance after 1 year
– Paid vacation days after 1 year
– Retirement plan after 1 year
– H1B visa availablePlease e-mail your resume & cover letter along with your desired salary to: gecsteve@gmail.com
If applying to part-time, please note your hours of availability.한국 미군 공사 현장에 Building Material을 Export 하는 회사입니다.
Buena Park에 위치해있으며 성실하고 책임감게 일할수있는 직원을 구합니다.경험이 없는 분이라도 열심히 배우면서 일하실수있는분을 원합니다. 여러가지 종류의 기계,건축,전기 item을 취급하기때문에 깔끔하고 꼼꼼한 성격, 그리고 constant follow up 가능하신분 필요합니다. 미국 회사와 일을하는것이라 (pricing, purchasing, data request/research, document preparation etc.) 영어는 필수이고 한국에 있는 partner 회사들과 clear하게 의사소통할수있는 기본적인 한국어도 필요합니다.
서류작업 하실수 있는 컴퓨터 사용은 필수입니다. (Word, Excel etc.)
근무시간은 Mon-Fri: 8:30am~5:30pm 입니다.
**** Administration/ Purchasing position ——- 0 명
Resume는 아래 이메일 주소로 보내주시기 바랍니다.
E-mail: gecsteve@gmail.com